اسباب کشی در اهواز و نکاتی که باید پیش از آن بدانید

داشتن اثاث کشی راحت و بی دردسر آرزوی هر خانواده ایرانی است. معمولا، نیمه اول سال به ویژه اواخر فصل بهار، اغلب خانواده‌ها موعد تخلیه خانه‌هایشان فرا می‌رسد. این در حالی است که فرایند اسباب کشی در اهواز در این زمان، به دلیل گرمی هوا نگرانی هایی را به دنبال دارد. به همین سبب شرکت‌هایی که وظیفه باربری اثاثیه منزل را برعهده می‌گیرند، باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند و شرایطی را فراهم کنند که مراحل حمل اثاثیه در اهواز در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت انجام شود.

در این مطلب نکاتی مفید برای تجربه یک اسباب کشی راحت و بی دردسر آمده که دانستن آن می‌تواند شما را کمک کند.

اسباب کشی در اهواز و چند نکته‌ای که باید بدانید

به طور کلی اسباب کشی به دو بخش تقسیم می‌شود که بخش اول مربوط به بسته‌بندی وسایل بوده و بخش دوم مربوط به حمل و تخلیه آن در مقصد می‌باشد. در بخش اول 3 نکته اساسی وجود دارد که رعایت آن‌ها می‌تواند یک تجربه دلنشین از اسباب کشی را برای شما رقم بزند. به طوری که با گوش کردن به موسیقی مورد علاقه خود در فضایی آرام تمامی اثاثیه را در  کارتن های مناسب قرار دهید.

در اسرع وقت شروع کنید.

یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید “دندان لق را باید همان اول از جای کند”. این مسئله در خصوص اسباب کشی نیز صدق می‌کند. به طوری که باید به محض یافتن منزل جدید، جمع آوری و بسته بندی اثاثیه را شروع کنید تا بدون هیچ عجله و استرسی بتوانید کار ها را به صورت اصولی انجام دهید.

هر چند رفتن به خانه جدید می‌تواند دلهره‌اور باشد، اما اگر از قبل برنامه‌ریزی کرده باشید، خیلی زود می‌توانید خود را مهیای اسباب کشی کنید. اسباب کشی در اهواز معمولا خیلی سخت نیست و به لطف وجود شرکت‌های باربری حرفه‌ای نظیر اطمینان بار خیلی راحت می‌توان اثاثیه خود را به منزل جدید برد.

وسایل را دسته بندی کنید.

بهتر است از همان ابتدا، لیستی از وسایل دور ریختنی و غیر ضروری تهیه کنید و بدون تعصب آن‌ها را به سطل زباله بریزید. مسلما، با این کار کمک بزرگی به ساده شدن و کاهش زمان اثاث کشی در اهواز خواهید کرد. در مرحله دوم از اسباب کشی در اهواز، باید وسایل مهم و بزرگ را در گوشه ای از منزل قرار داد تا فضا برای بسته‌بندی خرده‌ریزها وجود داشته باشد.

اکنون وقت آن رسیده تا وسایل شکستنی و کوچک را به نوبت بسته‌بندی کنید. حتما روی جعبه‌ها نام وسایل را بنویسید تا هنگام تخلیه با سردرگمی مواجه نشوید.

 جای وسایل را  در منزل جدید تعیین کنید.

پس از بسته‌بندی وسایل باید به منزل جدید رفته و محل قرار دادن آن‌ها را تعیین کنید. به خاطر داشته باشید، اگر قصد دارید برای چیدن وسایل، از کارگرهای یکی از شرکت‌های باربری اهواز کمک بگیرید، قبل از شروع اسباب کشی حتما از  پرسنل شرکت بخواهید تا وسایل را در محل‌های از پیش تعیین شده قرار دهند.

اطمینان بار؛ بهترین شرکت اسباب کشی در اهواز

شرکت باربری اطمینان بار با رعایت تمامی اصول باربری یک تجربه دلپذیر را برای مردم خون‌گرم اهواز رقم خواهد زد. این شرکت با 30 سال سابقه درخشان و هزاران مشتری راضی در اهواز و سراسر کشور، یک گزینه قابل اطمینان برای تضمین سلامت بارها و مرسولات شما است. شرکت اطمینان بار در فرایند اسباب کشی در اهواز، همواره نکات و الزامات اساسی را رعایت می‌کند.

در این بخش قصد داریم به برخی از این نکات اشاره کنیم.

برنامه ریزی دقیق پیش از بارگیری در حمل اثاثیه در اهواز

با توجه به آن که اغلب خانواده‌ها نسبت به هزینه‌های باربری حساس هستند، لذا شرکت اطمینان بار با برنامه‌ریزی دقیق تلاش می کند تا فرایند حمل اثاثیه در اهواز تنها در یک مرحله صورت گیرد. به طوری که کارگران تمام اثاثیه را به گونه‌ای در کامیون قرار می‌دهند تا جا برای قرارگیری تمامی لوازم وجود داشته باشد.

کیفیت و سلامت کالا در اسباب کشی در اهواز

بی‌شک مهمترین دغدغه خانم‌های منزل حفظ سلامت اثاثیه خود است. حفظ سلامت کالا و بیمه کردن آن سرلوحه کار اطمینان بار است. به طوری که تمامی اثاثیه با دقت لازم جابجا شده و کوچکترین آسیبی به آن‌ها نخواهد رسید. گفتنی است که این شرکت تمامی پرسنل خود را از سخت‌ترین فیلترهای آزمایشی رد کرده و تنها افراد مجرب و کاربلد را استخدام نموده است. تا فرآیند اسباب کشی در اهواز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

سرعت در بارگیری و تخلیه به موقع

پرسنل اطمینان بار نسبت به بارگیری سریع و تخلیه به موقع آن در مقصد زبان‌زد تمامی شرکت‌های باربری و اسباب کشی در اهواز هستند. این مسئله کمک می‌کند تا فرایند اسباب کشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود تا استرس خانواده‌ها خیلی زود از بین برود. هر چه مدت زمان اثاث کشی طولانی تر باشد، همه افراد دچار خستگی خواهند شد که همین مسئله می‌تواند روی اعصاب و روان آن‌ها تاثیر منفی بگذارد.

هزینه اسباب کشی در اهواز

هزینه جابجایی اثاثیه بستگی به میزان حجم بار و سختی کار دارد. به طور کلی موارد تاثیرگذار در تعیین هزینه  اسباب کشی در اهواز به شرح زیر می‌باشند:

  • مسافت مبدا تا مقصد
  • میزان حجم بار
  • نوع بار و قیمتی بودن وسایل
  • تعداد پرسنل برای بارکشی
  • سختی کار
  • تعداد طبقه
  • تعداد مراحل بارگیری اثاثیه
  • و …

گفتنی است هر کدام از این موارد روی هزینه نهایی تاثیرگذار هستند و به همین علت نمی‌توان پیش از شروع فرایند اسباب کشی قیمت دقیقی را برآورد کرد. توصیه می‌شود پیش از نهایی کردن سفارش، با مشاوران اطمینان بار صحبت کنید تا شما را نسبت به تمامی نکات و رویدادهای احتمالی مطلع کنند. این گونه خیالتان از بابت همه چیز راحت خواهد بود و یک قرارداد ضمنی بین شما ثبت خواهد شد.

خودروهای اسباب کشی در اهواز به چه صورت هستند؟

معمولا، خودروهای حمل بار در اهواز به چند مدل تقسیم می‌شوند. هر یک از این  خودرو ها  نسبت به نیاز مشتریان  انتخاب و به محل اعزام می شوند. معمولا کامیون، کامیونت، نیسان، وانت، و حتی پیک های موتوری (برای حمل اشیای قیمتی) فرایند اسباب کشی را انجام می‌دهند.

سخن پایانی

در این مطلب شما را با مهمترین نکات در زمینه اسباب کشی آشنا کردیم. شرکت اطمینان بار مفتخر است تا فرایند اسباب کشی در اهواز  را با رعایت استانداردهای بین المللی برعهده بگیرد و یک تجربه دلنشین را برای شما رقم بزند.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *