بهترین باربری اهواز به تبریز با اطمینان بار


معرفی خدمات باربری اهواز به تبریز شرکت اطمینان بار

یکی از مهمترین فاکتورهای رفاه در هر کشور وجود مسیرهای بین شهری استاندارد و روش‌های حمل و نقل آسان است. به طوری که امکان ارسال بار از دورترین نقاط کشور به یکدیگر  وجود داشته باشد. شهر تبریز در فاصله 1200 کیلومتری از اهواز قرار گرفته و همین مسئله می‌تواند چالش‌هایی را برای جابجایی بار میان این دو شهر به وجود آورد. اما، فرایند باربری اهواز به تبریز به لطف وجود شرکت‌های باربری شبانه‌روزی نظیر اطمینان بار بسیار راحت بوده و فرستندگان بار بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند فرایند ارسال کالاهای خود را به مجریان این شرکت‌ها بسپارند.

ما در این مطلب قصد داریم تا ویژگی‌های بهترین شرکت باربری اهواز به تبریز را به شما معرفی کرده و نکاتی را در خصوص بیمه باربری، تعرفه‌ها، اصول حمل و نقل و … بیان نماییم.

بهترین شرکت باربری اهواز به تبریز

اطمینان بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری اهواز به تبریز، با در نظر گرفتن استانداردهای روز  اقدام به جابجایی کالاها می‌کند. این شرکت با در نظر گرفتن خدماتی نظیر بیمه، بارگیری و تحویل سریع، محافظت از بار و … توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و یک تجربه دلپذیر برای آن‌ها رقم بزند.

نکاتی که این شرکت در باربری اهواز به تبریز و سایر مسیر ها به طور جدی مد نظر قرار می دهد عبارتند از:

  • ارائه خدمات باکیفیت در تمام مراحل باربری اهواز به تبریز
  • ضمانت در اجرای مفاد بارنامه و بیمه کردن بار
  • ارائه خدمات متنوع نظیر بسته بندی برای بارهای متفاوت جهت تسهیل در ارسال بار
  • سرعت در بارگیری و تخلیه به موقع
  • استفاده از خودرو های متنوع و مجهز
  • وجود روش‌های مقرون به صرفه در باربری متناسب با بودجه مشتریان
  • ارائه مشاوره قبل از حمل و نقل
  • پرسنل باتجربه و کاربلد

تبریز مهد تاریخ و تمدن

تبریز به عنوان بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمال غرب کشور و قطب اداری، سیاسی، صنعتی و فرهنگی این منطقه محسوب می‌شود. تبریز دارای آثار باستانی بسیاری نظیر مسجد کبود و موزه آذربایجان است که همه ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

وجود صنایع دستی فراوان و سوغاتی‌های نفیس همچون فرش و چرم این شهر را به یکی از قطب‌های تجاری کشور تبدیل کرده است. همین جاذبه‌های گردشگری تبریز موجب گشته تا سالانه افراد زیادی به این شهر نقل مکان کنند که برخی از آن‌ها اهالی خون گرم اهوازی هستند. مسلما، نقل مکان کردن از شهر اهواز به تبریز دل خیلی ها را از بابت مسافت طولانی و چگونگی جابجایی بار می‌لرزاند؛ اما به لطف وجود شرکت اطمینان بار، فرایند باربری اهواز به تبریز با تدابیری که جهت جابجایی اسباب و اثاثیه اندیشیده شده، این مسئله را تبدیل به یک تجربه دلپذیر کرده است.

باربری اهواز به تبریز به صورت شبانه روزی

با توجه به مسافت طولانی اهواز تا تبریز بسیاری از افراد نگران زمان‌بندی ارسال بارهای خود هستند. شرکت اطمینان بار با در نظر گرفتن این موضوع خدمات 24 ساعته خود را در زمینه باربری اهواز به تبریز فعال کرده و رانندگان را در دو شیفت استخدام نموده است. همچنین حضور پرسنل مجرب و وقت‌شناس در هر دو شیفت موجب گشته تا هیچ دغدغه‌ای از بابت ضعف خدمات رسانی وجود نداشته باشد.

شاید برخی مشتریان نگران نحوه خدمت رسانی در شیفت شب باشند. چرا که اغلب حوادث رانندگی در شب و به دلیل خواب‌آلودگی رانندگان رخ می‌دهد. اما، تمامی رانندگان شیفت شب در شرکت باربری اطمینان بار سبک زندگی خود را کاملا تغییر داده‌اند و  تایم خواب خود را در  روز سپری می‌کنند.

باربری اهواز به تبریز با بیمه معتبر

بیمه نامه یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در  باربری اهواز به تبریز مورد توجه قرار گیرد. بر این اساس شرکت های باربری موظف اند تحویل سالم کالاها در مقصد را تضمین کنند و در صورت بروز آسیب های احتمالی به بار، خسارت آن را به مشتریان پرداخت کنند. شرکت باربری اطمینان بار از جمله شرکت‌های پیشرو در اجرای این خدمات است و همواره نسبت به ضمانت کالای مشتریان متعهد بوده است.

بارنامه چیست؟

بارنامه سندی است که راننده شرکت باربری، هنگام تردد در مسیر بین شهری به پلیس‌راه نشان می‌دهد. داشتن بارنامه همراه راننده ضروری بوده و به عنوان تضمین اعتبار و قاچاق نبودن کالا و همچنین تضمین اعتبار شرکت تلقی می‌شود. بارنامه برای 4 ارگان مسئولیت تعریف کرده است:

  • الف: صادرکنندگان (شرکت یا مؤسسه حمل و نقل)
  • ب: فرستندگان (مشتریان)
  • ج: گیرندگان
  • د: رانندگان

هر کدام از موارد ذکر شده موظف به رعایت ضوابط و مقرراتی هستند که به صورت اختصاصی برای آن‌ها در بارنامه قید شده است. مثلا صادرکنندگان باید نسبت به بیمه کردن بار مشتری، تحویل به موقع بار و تعیین نرخ کرایه بار متعهد شوند.

فرستندگان نیز موظفند اطلاعات دقیق بار خود را ذکر کرده و نسبت به پرداخت کرایه باربری اقدام نمایند. گیرنده نیز باید بار را در اسرع وقت تخلیه کند و ناوگان را معطل نسازد. در پایان، رانندگان باید نسبت به عزیمت سریع کالا و حفظ سلامت بار کوشا باشند.

هزینه باربری اهواز به تبریز

هزینه باربری اهواز به تبریز بستگی به نوع بار، مسافت، وزن، ارتفاع، تعداد بار، و … دارد. به همین منظور، تمامی نرخ‌ها به صورت پیش فرض از سوی شرکت های باربری تعیین می‌شوند و در صورت بروز شرایطی چون سختی در بارگیری و تخلیه، امکان تغییر آن‌ها هنگام تحویل نهایی بار وجود دارد. بنابراین بهتر است پیش از ثبت سفارش و تحویل بار خود با واحد پشتیبانی سایت تماس گرفته تا از تمامی شرایط مطلع شوید.

خدمات باربری اهواز به تبریز توسط اطمینان بار شامل موارد زیر است:

  • باربری اثاثیه و اسباب منزل
  • انواع بشکه ،کانتینر، جعبه، پالت و …
  • ارسال انواع ماشین‌ها و وسایل نقلیه با خودرو بر
  • انواع محصولات غذایی و تره بار
  • انواع آهن آلات
  • انواع مواد پلاستیکی
  • انواع مواد چوبی
  • انواع محصولات خاص و خطرناک
  • انواع شیشه، بطری، قوطی و …

سخن پایانی

حمل و نقل یکی از قدیمی‌ترین فاکتورهایی است که بسیاری از کشورها نسبت به آن حساس هستند. اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم، خواهیم دید که از دیرباز روش‌های مختلفی از جمله حمل و نقل از طریق دریا برای جابجایی کالاها وجود داشته است. حمل و نقل زمینی نیز جزو مهمترین روش‌های انتقال بار بوده که شرکت اطمینان بار یکی از پیشگامان این عرصه است.

باربری اهواز به تبریز یکی از خدمات این شرکت می باشد که تمام فرایند آن در نهایت دقت و سرعت انجام می شود.

جهت سفارش خدمات باربری اهواز به تبریز با ما تماس بگیرید. ما با کمال میل تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را با شما به اشتراک می گذاریم. ☎️ 09166039708

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *